V mnoha odborných článcích se můžete pravidelně setkat s pojmem CSS. Co tento pojem znamená a jaký to může mít vliv na vaše PPC kampaně?

Obecně o CSS

V reakci na rozhodnutí Evropské komise spustila společnost Google svůj partnerský program CSS, který má pomoci srovnávacím nákupním službám (CSS) v EU efektivněji se spojit se zákazníky na Googlu. CSS je web porovnávající nabídky produktů od různých online obchodníků a směřující uživatele na webové stránky obchodníků, kde mohou nakupovat.

V důsledku Partnerského programu CSS se obchodníci již nespoléhají na Nákupy Google jako jediný dostupný CSS, který může inzerovat produkty obchodníků na stránce všeobecných výsledků vyhledávání Google (SERP). Místo toho si obchodníci mohou vybrat mezi několika CSS účastnícími se partnerského programu CSS společnosti Google (jako je partner společnosti Cobiro CSS Comlyn), který nyní může také na Google zobrazovat reklamy Nákupů jménem zastoupených obchodníků.

Aby společnost povzbudila hospodářskou soutěž a otevřela aukce v Nákupech více partnerům CSS, Google nabízí velké slevy až 20% na všechna kliknutí.

Jsme partnerem Winner CSS

U všech našich klientů máme domluveného partnera Winner.Shopping.

Opravdu je reálné ušetřit až 20 % nákladů do PLA

Z našich A/B testů vám klidně můžeme říci, že ANO. A nejen to, s CSS máme bohaté zkušenosti, takže dokážeme u vašich kampaní vytěžit maximum možného.